torsdag 18. november 2010

Skype

Ja, da har jeg også skaffet meg Skype. Skal jo skravle litt med mor og far mens jeg er på tur, og andre om det er noen som vil! Meg og pappa har sitti her hjemme nå og prøvd litt. Som pappa sier, litt skeptisk:
"Ja, det der må vi prøve ut litt ordentlig før du drar altså". Han ble veldig positivt overrasket da, når vi satt i hver vår etasje, skravla og skreiv litt. Så da har vi "prøvd det ut".

Jeg har virkelig begynt å si hade også nå. Har vært en siste tur hos mimmi og far som drar lørdag morgen, så nå nærmer det seg virkelig. Men det er litt gøy også, høre hvor moro de syntes det er, og at det er innom bloggen å leser også! Så det er gøy at også de kan følge med, for jeg syntes det er veldig moro når folk følger med på det jeg gjør. Så da er det bare å begynne med farvel. I morgen er det besta og farfar som står for tur, mens tante og onkel får et besøk på lørdag. Det blir mye tid med venner denne helgen også, har samlet troppene til Harry Potter i morgen, så det blir veldig bra. Må jo få med meg den før jeg drar!

Så det blir mye "hade bra" og klemming, men det er vel litt av greia, er det ikke?

1 kommentar: