søndag 7. november 2010

Mye moro!

Jeg har jo som sagt kjøpt nytt kamera. I går fikk jeg hentet rett telelinse, så dag har jeg lekt meg litt. Har blitt mye dyrebilder i dag, og det er alltid moro. Med telelinsen kommer jeg nærmere enn jeg har gjort før, uten å forstyrre eller avlede dyret.







Jeg har tatt bilder av pusene til søster, sauene til nabo'n hennes og lille Solan min. Det har gått litt fort for seg, så har ikke redigert noen av bildene, la de bare fort inn. Det er veldig gøy, og jeg er veldig fornøyd med kameraet. Passer veldig til mitt bruk, så nå går jeg bare å gleder meg til alle motivene jeg kan finne underveis! 

- Kaja 

3 kommentarer:

  1. Så flink du er! Tror det blir bra bilder på turen! Gleder meg til å se bilder av elefanter og sånne kuule ting :-D

    Savner virkelig å ha speilrefleks jeg altså .. er så moro!

    SvarSlett
  2. Sant Sara. Det er litt sånn, when you go speilrefleks, you never go back .. ? ;)

    SvarSlett