fredag 12. november 2010

Pakker litt da ...

Det er ikke så lenge til avreise nå, 9 dager. Så da begynner jeg å pakke litt. Det er helst de praktiske tingene jeg tenker på, for klær skal jeg ikke ha med mer enn nødvendig av. Jeg skal ha sekken til mor, så den står klar. Ellers har jeg kjøpt endel småting, små, men ikke mindre viktige av den grunn.


Her begynner det å samle seg noen småting. PC, kamera, sekk, hårføner...



 
Jeg har kjøpt meg monster-adapter
i dag! Alt i en.
 
En liten hengelås, bare for å kunne
ha en liten ekstra sikkerhet.

En gave fra familien hjemme. Ibuks,
paraset, lommelykt, nesespray..
Nyttige ting!

Visumet til India kom her om dagen!
Moro å ha i passet.
Så nå begynner jeg å se slutten på det. Eller kanskje det passer å si starten. Slutten på ventinga, starten på turen. Gleder meg virkelig nå. Hver gang jeg går ut i kulda og snøen her, gleder jeg meg til å tusle rundt i Thailand i bikini. Snøen kommer hit til neste år også den, så jeg går ikke glipp av noe egentlig.

- Kaja

3 kommentarer:

  1. Skal du låne sovepose? :-)
    Og ta med antibac!

    SvarSlett
  2. Ja, jeg møter deg en dag til uka..? Veldig kjekt! Har det med allerede, hvem klarer seg uten anti-rybak? ;)

    SvarSlett
  3. Nå nærmer det seg med stormskritt :D Godt du begynner å pakke litt, så ser du hva du eventuelt må handle ! Du er flink du Kaja:)

    PS: ingen klarer seg uten anti-rybak !

    SvarSlett