mandag 22. november 2010

Rotterdam

Keijei og Mina har landet! Etter en kort flytur, litt lang togreise og en taxi-tur var vi fremme hos venninnen min, som har latt oss bo hos henne. Hun tok madrassen på gulvet, mens vil fikk manstersenga! Diggetidiggdigg!

Joda, så vi har tuslet litt rundt i dag, en lang gåtur på tom mage, men vi fant da noe mat til slutt, etter et par nesten-ulykker med syklister.. De tror de eier veiene her nede også! Ikke noe stort å fortelle, vi lever, men det hadde jeg håpet på uansett. Nå er det snart handling og middag her "hjemme", så det blir bra.

Jeg vet det er noen som har hatt litt problemer med å kommentere, så lager en liten "reiseguide".
- Skirv din kommentar
- Velg "anonym" eller "Navn/nettadresse" (sistnevnte trenger bare navn)
- Trykk "legg inn kommentar"
- Så må man gjenta de bokstavene/tallene som står i ruten, for at man ikke blir tatt for å være et virus... (?)
- Så publiserer du.

Det er bare til å prøve. Man kan også bruke sin gmail, men da må man logge inn (det kommer opp om man velger gmail). Prøv og feil, jeg syntes det er kjempe gøy å få kommentarer! Lover mer bilder, men er ingen motiver som har skilt seg veldig ut, om man ser bort fra Mina, men hun har dere vel sett før... Håper på masse kommentarer!

- Kaja

5 kommentarer:

  1. Ja da sitter jeg her med avisa og kaffe koppen. Rommet til Kaja-mor er tomt , og det er noen lyder som mangler i huset. Jeg vet at pc'n vil bli viktigere enn avisa nå framover. Fantastisk at jeg kan følge med på reisen din via denne pc-dingsen...gleder meg ! Kos dere i Nederland. Klem mamma.

    SvarSlett
  2. Da har du fått det til, mamma! Så bra, veldig koselig at du kan skrive her, det liker jeg :)

    SvarSlett
  3. Hi Kaja!!! Be sure to eat a Dutch pancake while you are in Amsterdam - it´s an experience!! And the Rijks museum is a must... What an adventure you have started on!!! Have a great time!! Laurie

    SvarSlett
  4. Kaja!!!
    Have fun on your trip! I will put everything in google translate so I am able to follow all your stories.

    X Stefanie

    SvarSlett