søndag 28. november 2010

..og pust ut!

Da var sekken min her! Takk, og TAKK for det! I de trøtte morgentimene i dag lå jeg å tenkte på hva jeg skulle gjøre om den ikke kom... Hvor mye penger den og innholdet var verdt. Unner ingen å måtte gå gjennom de tankene, så jeg er veldig glad, lettet, takknemlig, overlykkelig over at den er her nå. Mens jeg har jobbet for å få den tilbake, har det vært mye spørsmål om hvordan den ser ut, og jeg har oppdaget at jeg ikke vet så veldig mye om den.. Farge, joda, men det er mange sekker som er blå og sorte. Så jeg skal gjøre noen drastiske tiltak, for å gjøre sekken min gjennkjennbar til fremtiden!

Men aller først; DUSJ! Dusjet når jeg kom frem i går, men er ikke like digg når man må inn i de samme klærne som man har flydd 14 timer i. Deretter skal jeg ta med meg kamera og fange alle Bangkoks fantastiske, gamle, nye, slitne, forferdelige, nydelige, frodige, ekle og pulserende steder! Så bilder kommer i kveld en gang, så da skal dere få se hvor jeg bor og alt jeg måtte møte i dag! Gleder meg, nå skal jeg virkelig nyte byen, og ikke tenke på sekken min, for nå er den her! Takk igjen for det... Jeg er blitt veldig glad i sekken min på de siste 18 timene.

- Kaja

5 kommentarer:

  1. Hehe!

    En liten kickstart på turen er alltid moro. Neste gang tar du med deg en knallrosa sekk, da burde den bli ganske lett gjenkjennelig!
    Ta masse bilder! ;o)

    -Michael also known as Kaja 2-

    SvarSlett
  2. Okei Kaja....takk og lov for det....ser ut som vi har tenkt mange av de samme tankene når det gjelder den sekken. Merkelig det der !!!! Knall at den er der...vi skal ha bursdagsfeiring på tufte kl fire i dag....kanskje vi kan skape da !

    KOOOOOOOOOOOS DEG........glad i deg mamma!!!

    SvarSlett
  3. Hei Hei :)
    Så bra at sekken er på plass!! Gleder meg SÅ til å se bilder :D Her snør det og er første søndag i advent:) jeg har spist pepperkake til frokost :) julestemning <3

    Kos deg masse masse videre :)
    kjempe glad i deg!
    Kristoffer, shiraz og morgan hilsen også :)
    stooor klem :)

    SvarSlett
  4. Så deilig!! Bare så du vet det, Michael har erstattet deg så lenge (med tanke på kommentaren hans over her som du kanskje ikke forsto?). Han kaller meg til og med Mini! Og han har lovet å lese Cosmo, KK og Woman med meg og snakke sladder.. Selv om jeg egentlig ikke er den type jente.. :P

    GLEDER meg til bilder, kjære! Kos deg masse! :)

    SvarSlett
  5. Ja, har fått med meg det... Burde jeg føle meg truet? Nehææ... ;)

    SvarSlett