torsdag 24. mars 2011

A woman's right to shoes...


... and everything else!

Aah, det er vakkert, er det ikke? Nye sko på rekke og rad, som bare venter på å bli brukt! Vel, jeg har jo klart å bruke de litt også, men føttene mine er litt slitne etter 4 måneder med vandring...

Jeg har vært i New York i 11 dager nå, og jeg tror jeg har vært innom i minst en butikk hver dag. Jeg har ikke alltid kjøpt noe, men jeg trenger langt fra en hånd til å telle de dagene jeg ikke har hatt med noe nytt hjem. Kjoler, topper smykker, sminke og sko... Jeg lever alle jenters drøm her! Så nå har jeg hatt en liten photoshot med meg selv igjen, og demontert rommet mitt i prosessen, men bilder har det blitt!



Lange kjoler og buksedress! Sommer'n, nå er det bare å komme!


Generelt veldig fornøyd med mine kjøp. Mye sommerklær, men det er det som er her!


Da var jeg klar for by'n, noen som har legg? (mamma, det var en spøk, trenger ikke sånt jeg vet du!)


  Miks og triks, ikke noe problem å ta det som ligger på toppen av hugen når alt kan blandes! Se pappa, jeg tenker litt praktisk også. Jeg må innrømme at det er en bikinitopp til som ikke er med på bildet her... Den var så fin, så kunne ikke la den bli igjen når jeg var på handletur i dag!

Jeg la merke til at det er veldig mange kjoler her. Kjolejente, jeg!? Nå tuller du vel! Men har jo kjøpt endel smykker, hatt og solbriller. Sko, ikke minst. Bikini. Sminke. Jakke. Bukse. Genser. Belte. Undertøy. Mat. Ja, jeg har hatt tid til å spise her... Jeg la også merke til at lista er skeiv på alle bildene, men jeg står ganske rett... Det betyr vel at jeg er litt skeiv det da... Jaja, fortell meg noe jeg ikke vet!

Men, det er fortsatt tre dager igjen her, så jeg er nok ikke helt ferdig. Først må jeg jo få meg en koffert. Så har jeg en date med en fotobutikk her, der finner jeg nok litt leketøy. Så har jeg blitt overtalt... Jeg har tatt steget inn i Apple Store... Det blir nok en Mac på frølen Fjeld. Jaa! <3

Mye av grunnen til at jeg har tatt alle disse bildene, er fordi jeg har fått den ære av å være gjesteblogger for min kjære søster, på Vardens Moteblogg. Der kommer det et innlegg fra New York om få dager, følg med, så får du et shoppingtips eller to.

- Kaja

8 kommentarer:

  1. Okei...blir et flott innlegg på motebloggen det her !!! Stilige bilder, og ja kjole-jente der har du jo alltid hvert, og helst litt fot side! klem mamma....

    SvarSlett
  2. wow! vad du är snygg och vad mycket fint du har hittat! återigen: jag är så himla avundsjuk på dig just nu! se nu till att njuta av dina sista dagar på resande fot! kram Janina

    SvarSlett
  3. Wow! Nice :D
    Sykt mye fint!!! Ser ut som du koser deg veldig:D
    Du må ha noen kjempe fine siste dager på ferd. Så sees vi til søndag;) det blir stas!
    ilu shilu.

    SvarSlett
  4. OMG! Så mye fint du har kjøpt deg! Det var vel fortjent etter noen mnd med vindushopping! Kos deg de siste dagene, og kjøp heller for mye enn for lite! Dumt å gå å angre på at man ikke kjøpte ditt og datt.. Sånn tenker i alle fall jeg! Kanskje derfor jeg er så blakk.. ;)

    SvarSlett
  5. LOVE IT! De nude pumpsa var bare ... fab! Og den sorte kjolen .. oh my gaad :-D Du er så fiin Kaja; gleder meg til å ha deg hjemme igjen :-)

    SvarSlett
  6. hei på deg,nå er det på tide du kommer hjem, tror nesten ikke du finner så stor koffert at du får alt med deg hjem å det blir jo krise.Det var jo mye lekkert da,synd det er for små str. til meg når tiden kommer da du bytter ut garderoben,HA HA vel hjem vi gleder oss klem fra far og mimmi

    SvarSlett
  7. Her var det mye fint, Kaja :))) Du er flott!
    Håper du får en fin reise hjem til Norge <3

    SvarSlett
  8. Hallo igjen....nå lukter det så reint her og sengetøyet ditt har tørket i vinden i dag ! Kjøleskapet har ikke hvert så fullt siden du dro, så JA vi er klare for å ta imot deg på søn. Det er mange som har hatt gleden av å følge reisen din på bloggen, og spenninga og følelsene har berørt de fleste. Litt mye til tider, men når jeg "surfer" litt tilbake på reisen din, er det utrolig mange fine minner å ta med seg videre. Hva du har opplevd og lært - og vi med deg , fått et nytt forhold til mange av de stedene du har tatt oss med til ! så Kaja, nå er det nye valg som står for tur, og du vil nok for alltid ha denne reisen med deg i "baggasjen" din. Kos deg med Mari og Henrik den siste dagen, så er det mange som venter deg her hjemme....Klem og kos fra liten og stor !

    SvarSlett