torsdag 3. mars 2011

Hmmm....

Jeg hadde tenkt å blogge litt i dag.. Jeg hadde en idé en eller annen gang i løpet av dagen.. Men den forsvant enten blandt kulda eller de 5 rettene jeg har spist.. Pluss dessert.. Pluss kake når vi kom tilbake.. Så hva jeg skulle blogge om, det husker jeg ikke lenger..

Jeg har spist så mye mat, jeg overdriver ikke nårjeg sier at vi spiste i 2 og en halv time i strekk. Det var så mye god mat, og jeg var faktsik ikke overmett. Jeg har masse bilder, men de skal dere få se seinere, jeg orker faktsik ikke for øyeblikket. For det har seg sånn at her i Japan, her er det kaldt. Det er rundt 0 hver dag. Hadde ikke jeg fått låne en jakke er, så hadde jeg ikke gått ut av døra. I dag dro vi harifra kl 8 om morgene, og var tilbake kl 9 om kvelden, og hadde da bare vært inne de timene vi brukte på å spise. Greit, greit, det var ganske lang tid inne, men det var sykt kaldt å være ute! Så jeg har nå tatt en god, lang og veldig varm dusj, spist en fantastisk kake og drukket varm te. Jepp, Keijei har lært seg å drikke te! Jeg drikker å spiser alt jeg får servert jeg, er jeg ikke flink? Uansett, nå er jeg så avslappet og full av mat, at jeg orker ikke gjøre noe mer enn å skrive surr som dette... Så, takk for at du brukte et par minutter på å lese om min dag, og lese røret jeg pøser ut med 24/7, det var koselig. Nå skal jeg rulle ned på sofaen, og slappe heeeelt av... Det er digg å være meg !

- Kaja

2 kommentarer:

  1. Ah, dette er helt klart misunnelsesverdig !
    Jeg vil og spise i mange timer, så lenge maten var digg ? Tviler ikke på at det er digg å være deg, tross kulden ! but, hey ! Soon NY :D ( og mer kulde?)

    - Digger at du digger å være deg, for jeg digger deg, du er diggesen :D

    SvarSlett
  2. vet du, jeg synes ikke noe synd på deg.. syyyter over 0 grader! Her hjemme er vi i ekstase! hører tilogmed småfuglene som kvittrer ;)

    Kos deg videre i Tokyooo ;D I <3 YOU!!

    SvarSlett