torsdag 10. mars 2011

Tell til 10...

1. 2. 3. 4. 5. 6...
Og der mista jeg tolmodigheten for ente gang...
Jeg sitter her, og jeg har så mye å blogge om. Jeg prøvde å få blogget i går kveld, og 20 000 ganger i dag, siden det har vært en litt slapp dag... Men neida, jeg må ha mer bildeplass. Den plassen på bloggen som er gratis, er nå full. Jeg prøvde å kjøpe mer plass i går, men fikk beskjed om å vente 24 timer. 24 TIMER!? Jeg gjorde så, men tror du det virka? Den gang ei. Jeg fikk tilslutt en mail tilbake, med at det hele ikke funka, og at bestillingen ble avlyst. Jeg kunne bestille en gang til, og det gjorde jeg. Hva tror du dukka opp? Ven 24 timer, minst...

Jeg går nesten på veggen her, det er slike ting som VIRKELIG irriterer meg. Hvorfor kan ikke ting bare virke!? Jeg har mye å fortelle, og det inkluderer masse bilder! Ahhh, for noe dritt...

Så for å si det sånn; jeg gjør alt jeg kan. Like før jeg kaster PC'n i veggen her, men jeg vet det ikke er dens skyld. Det kommer bilder og historier, så fort Google er på min side... Selv om det kan ta utallige timer...

- Kaja

2 kommentarer:

  1. Kjære, jeg føler med deg! Jeg er like frustrert, for jeg vil se bilder og høre om alt!! For noe forbanna dritt! Kast pc'n i veggen, det hjelper alltid! Japan er et dritt land som blokkerer youtube og mest sannsynlig det greiene du prøver på nå! Kom deg til NY! Aaaarrrgg!!

    Sånn, føler du deg bedre nå? :)

    SvarSlett
  2. Mye bedre, takk skal du ha <3

    SvarSlett