lørdag 26. mars 2011

I'm coming home..

I'm coming home
I'm coming home
tell the World I'm coming home

Sekken er pakket for siste gang, den nye bagen er stappa. Jeg har sjekket ut, og spiser pannekaker til frokost. Flybillett er klar. Ipod fulladet. Ullsokker er trygt med i reiseveska. Alt er klart. Så da er det bare noen få timer til jeg setter snuten mot JFK, første steget på tilbaketuren til hjemlandet, kjære, kjære Norge.

Jeg vil takke alle som har fulgt med, det er utrolig koselig! Og spesielt alle som har kommentert, det er ingenting som er som å våkne til en haug med kommentarer om hvor misunnelige dere alle er! Det har vært veldig godt å vite at noen har fulgt med, og selvfølgelig veldig gøy at noen gidder å lese alt skrytet mitt. Familie, venner, slekt og totalt ukjente, det er alltid moro med kommentarer! Så dere har vært veldig flinke, og det setter jeg stor pris på!

Så til familie og venner der hjemme, dere er faktisk best! Dere holder ut med meg, lar meg fyke jorden rundt, og er kun begeistret på mine vegne. Dere bekymrer dere kanskje mer enn nødvendig noen ganger (kremt, mamma), men det "skal" dere jo. Uansett tider, har jeg ringt, så har dere tatt telefonen. Har jeg vært sliten, har dere hørt på klaginga mi. Om jeg har det for gøy til å svare på flere dager, så går det helt greit. Det er virkelig ikke noe problem å ha litt hjemlengsel eller have the time of your life når jeg har dere som jeg kan fortelle det til!

Så nå er det noen timer igjen i The Big Apple... Det blir godt å komme hjem nå. Jeg gleder meg. Gleder meg til Siri står på Gardemoen og venter på meg. Gleder meg til å knuse Mina. Gleder meg til å se alle gamle kjente igjen. Og jeg gleder meg til go gammeldags brødmat! For jeg har nemlig bestillt tidenes kveldsmat når jeg kommer hjem, med venner og familie. Mamma har fått en komplett og ganske lang liste med ønsker om hva som skal stå på bordet, og kjenner jeg henne rett, så finner jeg alt + en hel del mer. Så, kjeder du deg på en søndags kveld, da er det bare å komme! (Jeg har sjekket med mamma, det er helt greit!)

Folkens, jeg kommer hjem <3
Og en siste hilsen da, til Mini min Mini <3


I can't stand the distance - I can't dream alone
I can't wait to see you - Yes I'm on my way home

- Kaja

1 kommentar:

  1. Jeg gliser som et barn når jeg leser! Blir deilig å ha deg tilbake :-D Sees i morgen, for *piiiip*! :-D

    SvarSlett