lørdag 19. mars 2011

Sommer i NY!


Sommer'n har kommet til The Big Apple! Her har det vært et par dager med strålende sol og temperatur som runder 20 grader. Det finnes faktisk ikke noe bede enn å vandre gatelangs i New York med fønvind som blåser, høye heler og 3-4 shoppingposer i hendene... Jeg vet jeg har nevnt det flere ganger siden jeg kom hit... Men jeg KOSER meg! Jeg har tatt en titt på Frihetsgudinnen, så føler jeg har lekt nok turist for et par dager. Derfor har jeg sett innsiden av endel butikker, men tro meg; det er nok å se der også! Og det beste er, man kan ta det med seg hjem! Som dere ser under, jeg har endelig fått kjøpt meg Ray Ban! Hvis det var noe som var på tide, så var det det! Og hatt har jeg fått meg, en som faktisk passer. Det ble også tre bikinier, så nå kan sommer'n bare komme  hjemme i Norge også, for jeg er klar! Det begynner å fylles opp med klær og sko nå, men jeg er langt fra ferdig...



I går dro Mari, Henrik og jeg på Tao for å spise. Thai, japansk og kinesisk mat, noe av det beste jeg har spist, og jeg har vært i to av de tre landene. Forrett, hovedrett og dessert på meg, og det kun et par timer etter lunch på Fridays... Godt å være matvrak! Tao er kjent for å være veldig eksklusivt og man må bestille bord opp til en måned i forveien om man skal ha de beste bordene, på den beste tiden. Det er kjent for å være et sted hvor kjendisene tusler tritt og ofte... Men det var skuffende lite når vi var der. Ingen vi kjente igjen i alle fall, men vi var nok litt tidlig ute. Uansett, det var en fantastisk restaurant, utrolig kult innredet, bra service og igjen; fantastisk mat. Og det var ikke så dyrt som man skulle tro... Så har du muligheten: dra på Tao!

Nå venter solen på meg, så jeg får vel fyke ut. Nå er det drøye en uke til jeg drar hjem... Om det er noe som er rart, så er det i alle fall det!

- Kaja

3 kommentarer:

  1. Ser helt greit du det der....stilig med hatt og hæler! Vi har hatt vårfornemmelser her i helga også, tross snø haugene rundt oss!
    Nyt storbyen, klem fra oss!

    SvarSlett
  2. WITHWOU!! For en lekker jente, i noen lekkre klær, hæler og ikke minst hatt !! LIKER, gleder meg til å se alle innkjøpene dine:) Og det tror jeg Siri og gjør !

    Have fun ! Miss you <3

    SvarSlett
  3. Hei Kaja. Du ser flott ut i nye klær, hatt og briller. Enda en gang vil vi takke deg for at du tok oss med på din store reise, det har vært utrolig moro å følge deg, du skriver veldig bra og det blir så levende når vi ser bildene dine i tillegg. Kommer til å savne reisebloggen din,men jeg vet om noen som gleder seg veldig til søndag. Nyt de siste feriedagene dine i NY og vi ønsker deg en god reise hjem til Siljan igjen. Klem fra tante Berit og onkel Helge

    SvarSlett