lørdag 12. mars 2011

Gate 107...

Da sitter jeg her, ved gate 107. Boarding er 40 min unna.. Men nå har flyene mine blitt kanselert en etter en, så jeg tør ikke si noe sikkert. Om dette flyet letter, noe jeg håper på av hele mitt hjerte, mine lunger, nyrere, magesekk, tarmer, hjerne og resten av kroppen, så er jeg i USA rund kl 05.00 deres tid. Siden jeg reiser mot klokken, så får jeg jo litt tid. Men det blir en lang reise, og det er allerede over 12 timer siden jeg dro fra Mirei. Jeg håper å være i NY på ettermiddagen i morgen, søndag. Eller blir det i dag det. Ja, i dag, søndag. Jeg reiser så mange timer mot klokken at jeg går helt i surr her.

Jeg har hengt en stund på flyplassen. Etter et par litt sterkere etterskjelv enn vanlig, så ble flyet mitt kanselert for 2 gang, som eneste fly. Air China hadde ikke lenger noe å tilby meg. Så jeg orket ikke mer, jeg kan ikke sitte her frem til mandag. Eller jeg kan jo, men jeg vil ikke det. Jeg har pengene til å komme meg videre, selv om det kosta flesk. Så nå sitter jeg her, og pilotene går på mens jeg skriver. Om dere ikke hører noe på 13 timer eller så, da er jeg på vei til USA.

Kryss fingrene, nok en gang ;)

- Kaja

2 kommentarer:

  1. Å Kaja, det er ikke noe jeg ønsker mere nå, at du kommer deg videre ! Vi tenker masse på deg....mange her hjemme, så god reise videre , så snakkes vi etter en lang reise til USA !!!!

    Kjempeglad i deg, klemmer fra oss her hjemme !

    SvarSlett
  2. Sjekker bloggen ofte nå - og ser frem til å lese at du er i USA. Gleder meg til du er SAFE AND SOUND in the big apple! Klem fra Laurie

    SvarSlett