mandag 24. januar 2011

FY FAEN! Det er ikke annet å si...

Fy faen, beklger språket her, men det er faktsik ikke noe annet å si! Jeg har hoppa i fallskjerm i dag, og det er det SYKESTE jeg noen gang har gjort! Åh, jeg klarer ikke beskrive det en gang! Først så var jeg så trøtt at jeg tenkte ikke på at jeg skulle hoppe engang, jeg sovna faktisk på bussen! Hvem gjør det a!? I går bare bestilte jeg, tenkte ikke noe mer over det. I dag, så brydde jeg meg bare om å komme til rett sted til rett tid. Det var ikke før jeg så flyene jeg begynte å stusse litt... Det var da jeg kom på at man må hoppe ut av et fly for å hoppe i fallskjerm... Men, så fikk jeg på meg dressen, gikk gjennom rutinene, og da begynte sommerfuglene å fly, for å si det sånn... Brian, han gamle fyren jeg hoppa med, begynte å ta de "shit, jeg glemte medisinene mine i dag.."-vistene. Jeh, letta stemninga litt da. I flyet på vei opp blei jeg litt satt ut. Jeg er et vindu-menneske. Altså, om jeg kjører bil, buss eller fly; jeg vil se ut. Vel, i dag skulle jeg faktisk hoppe ut av flyet, noe som er fulstendig nytt for meg...! 14 000 fot, kjære tid det er høyt det! Uansett, turen opp er lengere enn man tror, perfekt måte å bygge opp nervene på. Jeg merket at jeg måtte tisse; absolutt ikke et bra tidspunkt! (slapp av, alt gikk bra, glemte for det når jeg hoppet ut;) ) Når folk begynte å hoppe ut, så var jeg kanskje litt i sjokktilstand. Jeg var i alle fall i sjokktilstand ide vi hoppet ut, fritt fall, DET suget i magen! Når jeg får samla meg litt, så får jeg faktisk følt litt på det å bare falle, helt, HELT sykt! Fallskjermen åpnes, takk for det, og det var ikke så ubehaglig som en skulle tro. Så flyr vi der da, i spiraler. Det var veldig gøy! Ja, dere får se på filmen!

Oh, jeg må si det før dere ser: Jeg er helt satt ut her av nerver, så er litt i svime! Det ser ut som jeg lukker øynene, men gjør ikke det altså, og hyler ikke heeele veien ned, selv om det var nære, jeg prøver bare å puste. Uansett, kos dere, jeg får sug i magen når jeg ser dette igjen!


Har du sjangsen: HOPP I FALLSKJERM! Du vil ikke angre, sykeste, syyyykeste jeg har opplevd! Vet ikke om jeg nevnte det over; FY FAEN! 


 

Aaah, love it!
- Kaja

PS: Det blir postkort på Ida ;)

11 kommentarer:

  1. Kaja, din gærne faen :D Var det ille å stå på kanten føre du hoppet ? Gruer meg så til vi skal det ! Og sommerfuglene flakser ikke mindre av å lese dette, og ikke minst se bildene :D Gleder meg å høre at du landet trygt og godt på bakken down under ! Du får komme deg ned på jorden med resten av sjelen din også, kos deg masse med den siste tiden din i Sydney ! PS: Gleder meg til nok et fantastisk postkort ;) - Lots of LOVE <3

    SvarSlett
  2. Herreguuuud!!! SÅ GØY!! :D Jeg vil også! Og så moro å se deg "live" igjen! Må få meg skype altså.. Pusejenta satt å så på filmen her også, hu skjønte ikke helt hva det rare vesenet på skjermen var, men fulgte meget interessert med ;) Du er heldig kjære! da vet du hva jeg ønsker meg til 20 års dagen ;)

    SvarSlett
  3. Heisann Kaja!
    Jammen skal jeg si du er modig, Bård og jeg bare satt og gapte når du forsvant ut av flyet. Kilte i magen på oss også. Var skikkelig artig å se på.
    Nå får du kose deg deg med foreldrene dine når de kommer, og ha en god tur vidre.
    Klem fra Bård, Solveig og Karl M.

    SvarSlett
  4. Du er gal! Så på filmen, så sinnsykt gøy ut! :)
    Gleder meg til å se deg i New York.
    Klem

    SvarSlett
  5. HÆ-RE-GUD! HERREGUUUUUD!!! Du er gæærn! Jeg holdt på å tisse på meg da jeg så filmen! Du er gæærn! Jeg sa du skulle være forsiktig ;-b Syk er du, syk!

    Håper du lever livet og alt er bra <3 GLEDER MEG TIL Å HØRE OM AAAALT :-D

    SvarSlett
  6. Kaja, du er jo helt gal! Men jeg elsker det! fyttii, det så jo bare helt sykt ut. Lo og grein om hverandre når jeg så den filmen der...
    Håper alt er bra, Kaja-mor.
    Stor klem :D

    SvarSlett
  7. det var en fin vidio.håper du får se resten av sidny fra bakken.nå er vi hjemme igjen etter hundepasset,så nå gleder vi oss bare til mamma og pappa kommer til deg.god tur videre.mimmi og far.

    SvarSlett
  8. så syyyykt....fatter ikke at det er mulig å utsette seg for no sånt! Skjønner jo at det var et kikk....
    Nå er kofferten pakket- tror jeg har fått med meg det meste. God tur videre til deg - så snakkes vi om "noen" timer !

    Stoor klem fra oss !!

    SvarSlett
  9. Hei og hå!

    Tøft gjort Kajert! Neste gang blir det uten instruktør, sant? ;)

    Følger med fra Gapahuken i Trondheim, haha.
    Ha det gøy! Beste hilsner fra Vegard.

    SvarSlett
  10. Hei du lille råtass!
    Du er jo bare helt rå Kaja, eller gal!
    Hva du opplever, og hva du "hiver" deg ut i. Sinnsykt! Utrolig spennende å lese og se på bloggen din. Du er virkelig dyktig på å beskrive og dele bilder med oss. Suveren!
    Utrolig moro at du deler opplevelsene og tankene med omverden.
    Du er bare best!
    God tur videre Kaja, nyt livet og alle opplevelsene!
    Kos deg med besøk!
    Klem fra Lena

    SvarSlett
  11. Vet ikke om jeg kan si "takk alle sammen", når alle kaller meg gal ...:P Men dette var sykt moro! Gøy at dere følger med alle sammen!

    SvarSlett