søndag 2. januar 2011

Alice!? Who the fuck is Alice!?

Jeg har tatt turen til Alice Springs, midt i Australia. Altsaa, midt i orkenen. Det er 35 grader her og sol... og jeg eeeelsker det! Endelig er den sommeren som jeg har ventet saa lenge paa, her! Dette er den storste byen i Autralias outback, men den er fortsatt liten. Og tom, siden det er andre juledag. Men det syntes jeg bare er deilig, faa sett noe annet en storbyer og regnfulle gater som gaar sin gang, med eller uten meg. Dermed er jeg her. I 35 varmegrader. Og sol. Digg!

Planen er aa dra paa en tur som tar meg med litt rundt, blant annet til et av Australias stolte kjennemerker; Uluru, eller Ayers Rock om du vil. Jeg er ikke helt sikker paa hvordan opplegget er enda, men jeg tror det innkluderer en natt ute i det fri. Velkommen edderkopper og slanger! Det kan bli spennende aa se hvor lang tid det tar for jeg rommer... Men jeg gleder meg, dette skal bli saa goy! Og ikke minst; jeg skal fylle kamera med bilder!

- Kaja

3 kommentarer:

  1. Dette blir gøy !
    Skjønner at du har hvert på reise å ordnet opp mens vi har sovet lenge og godt her hjemme. Godt å våkne opp til en sånn meld , håper du får noen spennede opplevelser inne i ørkenen , uten alt for store edderkopper og slanger. Men der er du vel ikke aleine, noe som føles greit for oss her hjemme.

    Gleder oss til bilder, regner med du nok en gang stjeler med deg de beste motivene !!!

    KOOOS DEG ....Klem pappa-Anders og mamma !

    SvarSlett
  2. Haha, ikke få solstikk da lille venn, 2.juledag er ganske lenge siden nå ;) Men du får rapportere om hvordan det er men slanger, eddekopper og gresshopper der ! Vi skal jo være der vi og :) Kos deg masse, gleder meg til å se bilder !

    SvarSlett
  3. Jeh, tiden går fort! Mener andre nyttårsdag, men ere så nøye ? ;) Bilder kommer så fort som mulig, gleder meg til dette altså! Turen starter kl 6 i morgo :D

    SvarSlett