onsdag 11. mai 2011

Pudder ...

Her er noen flere bilder fra dagen i Brekkeparken. Mitt nye favorittplagg er mitt nye pudderfargede midi-skjørt. Jeg har helt klart blitt født 50 år for sent.. Tenk når damer pyntet seg i kjoler og skjørt hver eneste dag! Vel, nå må det vel nevnes at det var det eneste kule med å være dame på den tiden også... Uansett, elsker disse bildene vi har tatt på benken. Lyset faller så fint, så bakgrunnen blir veldig vakker. Jeg har også fått lyst opp ansiktet til Siri med reflektor, noe som ikke alltid er like lett når jeg skal ta bilde selv og ikke har noen til å holde. Da må man være litt kreativ. Jeg liker fargene, den hvite benken og broen som tas opp i tubetoppen og blomsten. Så er det jo veldig gøy når jeg har en så flink og vakker modell!





Skal helt klart bruke dette antrekket mye i sommer! Og helt klart tilbake til Brekkeparken!
Nå må jeg pakke litt, skal ut å fly igjen i morgen! Ikke like langt som sist men ...

- Kaja

1 kommentar:

  1. Åååh, har vært uten nett de siste dagene, så har vært helt på utsiden! Men dette likte jeg, kjære! Du er jo så flink <3

    SvarSlett