tirsdag 10. mai 2011

Maxi kjole !

Kan man noen gang få nok kjoler? Nei! Nei, det kan man ikke! Jeg forelsket meg i denne for noen uker siden, og løp inn på Gina i dag med lommeboken i hånden. Jeg elsker maxi kjoler, jeg har alltid vært en kjole-jente. Fra jeg var liten skulle jeg ha fotside kjoler, helst så de subba litt, sånn som de Disney filmene. Så meg og søster tok turen til Brekkeparken for noen bider til Motebloggen som Siri skriver for Varden. Denne kjolen er bare en av fire kjoler som vi tok bilder av i dag, og jeg må si at det ble masse fine bilder i dag! Flere bilder kommer senere.





Elsker sommer og elsker kjoler! Vi går en fin tid i møte <3


- Kaja

2 kommentarer:

  1. Sitter på nattevakt nå og tenker, "Faen, trur jeg må kjøpe meg en sånn en".

    Trøtt da eller??? ;o)

    -Michael-

    SvarSlett