tirsdag 17. mai 2011

Blomsterpiker!

Gratulerer med dagen! Det er 17 mai, og alle nordmenn kan feire! Jeg har også vært ute å feiret, men jeg gadd ikke drasse på kameraet.. Skuff, jeg vet. Uansett, det har vært en fin dag. Jeg har slukt en pølse og softis, for det er jo tross alt 17 mai. Jeg fikk sett toget i Siljan, og møtt noen gamle kjente. Mamma lagde mat her hjemme, så da kom litt familie hjem hit. Og det innkluderte Susann og Sigrid. Jeg kapret mine to modeller og tok de med til en blomstereng!



Det blei bare en kort tur, og ikke noen typiske 17 mai bilder.. Men jeg liker løvetann, så det blir nok noen flere bilder herfra ganske snart, mens blomstene fortsatt er gule.


Sigrid var ikke vanskelig å be når det kom kaker på bordet. mine Whoopie Pies fikk fort ben å gå på!

Gratulerer med dagen!


- Kaja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar