onsdag 11. mai 2011

Gullruten!

Og vinneren er.... Kaja Fjeld!!


I morgen setter jeg meg på flyet for en tur over på vestlandet, nermere bestemt Bergen og Gullruten. Gullruten er jo prisen som hedrer TV-stjernene våre. Dette er tredje året jeg drar over for å jobbe, så dette blir moro! Jeg er artist tilbringer, altså, jeg sørger for at artistene er på rett sted til rett tid. Alltid moro, mye å gjøre, og noen stressende timer under sending. Bildet over er tatt for et par år siden, mens vi pusset statuettene før sending. Før har vi vært en liten gjeng fra Skien, men i år er jeg alene herfra. Men noen kjente fjes finner jeg nok der borte.

Uansett, det er alltid moro å jobbe på slike ting, så nå gleder jeg meg. Så etter en liten flytur på morgenkvisten i morge, så jeg i Bergen. Gullruten går på TV2 på fredag, så sjekk det ut! Hvilken kjole tar Dorthe på seg i år tro?

- Kaja

2 kommentarer:

  1. God tur, kjære! Kos deg masse! :D Så sees vi igjen om litt <3

    SvarSlett
  2. Kos deg masse og lykke til med jobben....klem mamma !!!!

    SvarSlett