fredag 27. mai 2011

Min gode venn Google!

Jeg har gjort det man egentlig ikke skal gjøre ... Googlet meg selv! Hoho, og da fant jeg mye gøy! Det meste som dukket opp var fra bloggen, men det var også noe litt gamlere og noe totalt ukjent. Jeg fant ut at det er en bedrift i Oslo som heter "Kaja Fjeld"...


Her er en artikkel fra førsteklasse på Hjalmar, når vi endelig hadde kommet oss opp på den nye skolen. Jeg husker det godt, ledninger som tøyt ut av taket, taket som lakk litt, stoler fra milde helvete! Det var tider det... Les mer!


Dette er fra første gang vi dro til Gullruten! Les mer!

Og her er det litt fra Mina og jeg dokumenterte Tempo Skien 2009! Hoho, det var en laaang dag med mye syting. Men penger fikk vi! Se mer!


Her er fra jeg var på ESC for et år siden. Les mer!

Det har jo også blitt noen filmer oppgjennom, blant annet denne Daniel, Cathrine og jeg lagde for Karrieresenter Telemark: Reklame!


Og denne som vi lagde for Maple Station: Buttercup!




Og selvfølgelig er det mye om den fantastiske trio'n Stine, Mina og Kaja, og alle våre eventyr med Man In Red, Linda, Voldtektsmann, Ruth, Helga og Walter! Se mer!

Litt nyere ting er det jo også gøy å finne, som denne fra min kjære Sara: Les mer! Og denne fra min kjære Mini: Les mer!



Jeg har også funnet endel fra Motebloggen til søster, selv om det er ting jeg viste om fra før, så dukker bilder derfra ofte opp, om jeg har tatt de eller er med på de. Over er jeg med på gatemote! Les mer!

Det er utrolig hva man finner når man er litt linselus! Google er og blir min gode venn!

- Kaja

2 kommentarer:

  1. Så morsomt å se igjennom! Skal google meg selv etterpå ;-b

    SvarSlett
  2. Haha, legger merke til at det alltid er en Mini ved din side når du/vi er i media! Linselusene fra hælvete! Se på det trynet mitt på første bilde a.. Huff. Moro! :)

    SvarSlett