onsdag 25. mai 2011

En topptur !


Dagene går.. Jeg fyller de somregel med jobb, ny jobb og leilighetleting. Jeg har nemlig fått ny jobb, så nå er jeg Bohus-dame! Moro, moro... Og, om noen vet om noe i Oslo, et sted jeg kan bo i et halvt år, bare si ifra! Ellers, så er det mye bursdager i vinden nå.. Idamin har nettopp fylt 21, og meg, Marthe, Susanne og Maina dukket opp med cupcakes! Sara fylte 20, et veldig gøy år her i Norge, så feiring til fredag, og mye av dagen i dag har gått med til å mekke gave.. Gled deg frøken! Så står min kjære Mini for tur om et par uker, og den gaven har jeg jobba med ... nesten siden jeg kom hjem.. Eller egentlig litt før. Ahh, jeg liker å gi bort gaver! Jeg er den som nesten river gaven ut av bursdagsbarnets hender og røsker av papiret selv, fordi jeg er så spent på hva de syntes! Moro er det!

Men jeg får også tatt meg noen turer ut i det fri, når været ikke er for ille og sofaen ikke for digg.. sånn som i dag. Jeg tok med meg kamera og dro på en liten topptur..


Det første som slår meg, er at jeg har ingen vanskeligheter med å forstå hvor norske eventyr kommer fra; bakgården min! Bare på en vakker soldag som denne, er skogen mystisk og spennede.. Se for deg hvordan den en seine kvelder med litt tåke og vind!





Sommer, kjære sommer! Som jeg elsker deg!

- Kaja

3 kommentarer:

  1. ahaha hæææ ...

    men superfine bilder, som alltid! er gjerne med på topptur nestegang! :-D

    SvarSlett
  2. Nå måtte jeg forresten skrive "bur rotte" for å få postet kommentaren! hahaha :-D

    SvarSlett
  3. Planlagt siden DU KOM HJEM?!?! HErregud, nå skaper du forventninger her, kjære! Gud, nå gleder jeg meg!!!!!! Som om jeg ikke gjorde det fra før.. Tenker ikke på annet :P Gleder meg veldig kjære <3

    SvarSlett