mandag 9. mai 2011

Nordic School of Photography!

Dette er en veldig fin dag! Jeg har kommet inn på Nordic School og Photography i Oslo til høsten! Det er et halvårlig studie på dagtid. Jeg føler at for meg er dette et fint første-steg inn i utdanningen min. Jeg får sett om foto er noe jeg kan drive med lenger, og utdanne meg mer til. Og hvis det ikke er det, så er det bare et halvt år, og noe jeg fortsatt kommer til å ha bruk for resten av livet, for jeg kommer ikke til å slutte med å ta bilder. Om jeg eventuelt velger en litt annen vei, så tror jeg fotokunnskaper kommer til å stå sterkt uansett hvilket yrke jeg noen gang kommer til å velge meg. Så når jeg da flytter hjem til vinteren igjen, så blir det for å jobbe og tjene opp litt mer penger. Kanskje så kaller utlandet på meg igjen om et års tid, hvem vet... Uansett, her kan du lese litt om studiet om du vil;


Jeg stresser iallfall ikke! Nå har jeg en plan for det neste året, og det er veldig deilig. Da kan sommeren komme med alle sine lange, lyse sommernetter og kos.. Jeg skal nyte denne dagen, det er helt sikkert! Så får det bli litt mer papirarbeid og bo-leting resten av uken. Ahh, så glad jeg er!


- Kaja

1 kommentar:

  1. GRATTIS!!
    Da må du lete etter ett krypinn allikevel da:-) Hør med Hanne fra Besso, kanskje hun vet om noe. Eller Eline/Maria/Anne - alle disse bor i Oslo..
    Igjen Grattis!

    Jeanne

    SvarSlett