mandag 27. desember 2010

Hello mate!

Jeeh, jeg er fremmer... Jeg har sovet en natt paa flyplassen, men for aa vaere aerlig, den sofaen var bedre enn flere av sengene jeg har hatt! Saa det var null problem, jeg sov nesten 6 timer, vaaknet bare et par ganger for aa ha et oye til sekken. Naa har jeg funnet veien til hostellet, og jeg har merker allerede at dette er mer ungdommelig og for folk paa min alder, saa det er bra. Men jeg merker ogsaa at man skal tjene penger paa alt... Australia er dyrere, saa faar finne paa noen lure sparetriks.

En annen ting jeg har funnet ut, er at solen skal komme allerede til onsdag!! Jeg gleder meg noe helt fantastisk, det har ikke blitt saa mye sol paa meg enda! Og da er det med en gang mye lettere aa gjore ting ogsaa, se ting, saa det blir bra. Jeg faar ogsaa masse inspirasjon naar det kommer til hva jeg vil bruke ukene mine her paa, men det faar jeg fortelle om naar jeg har gjort det!

Og saa langt liker jeg meg. Jeg har for hort at i Australia, saa tar de aa folger deg frem til stedet du skal om du spor etter veien. Og det gjor de. Motte ei jente paa toget, og hun skulle forklare litt for meg, men naar vi kom frem saa sa hun bare: Nei, bli med meg, saa kan jeg vise deg. Dermed var det veldig lett aa komme frem!

Saa da skal jeg bare ta imot alt Australia har aa tilby, jeg koser meg ;)

- Kaja

4 kommentarer:

  1. Høres fantastisk ut ....da gleder vi oss bare til fortsettelsen !

    Kos deg masse !!!

    Her er det jobb og vea haugen i dag...klemmer fra oss.

    SvarSlett
  2. Så gøy, du får legge ut bilder når du får tid ! Må jo se om det er like fantastisk som de skal ha det til :)
    Kos deg masse, og ikke spar for mye av pengene ;p
    Lots of love to ya !

    SvarSlett
  3. hei kaia det var godt å høre att turen gikk bra .vi følger med. da får du vente på solen.vi har fortsatt vinter ca.10 kuldegrader. ha det bra fra mimmi og far.

    SvarSlett
  4. Hi Kaja!!! Australia sounds fantastic!!! You write so well - I really enjoy following your journey! (but the Christmas one made me cry too...) Now that you´ve made it through that, you can make it through anything!!

    Lisa, my Australian friend from the karrieresenteret, is there now too - so look her up if you get lonely!!!

    Hugs from Laurie

    SvarSlett