søndag 31. oktober 2010

Musikk!

Jeg trenger musikk jeg. Mange og lange timer kommer til å finne sted på fly, tog og buss. Detfor må jeg fornye! Jeg har en musikkkunnskap som strekker seg like langt som til VG-lista og P3. Så jeg spør dere om noen tips om bra musikk, er så og si alt-hørende!  Har du noen virkelige parylåter eller instrumental harmoni, send en link eller bare et navn, så setter jeg veldig pris på det! Takk på forhånd :)

- Kaja

PS: Gårsdagen ble veldig bra, Halloween slår aldri feil ;)

4 kommentarer:

  1. En sang min kjære hører på 24/7 for tiden.. Robyn - hang with me, helt ok ;)

    SvarSlett
  2. Takker, men har hørt på den i noen uker nå :P Dessuten er den identisk med den andre sangen hennes, så er litt lei ;) Men tenkte jeg skulle laste ned noe Bryan Adams, så da overlever jeg vel ;)

    SvarSlett
  3. Robyn har mye bra ja :-)

    Men alt av Melissa Horn er helt fantastisk. Hun synger på svensk, noe som kan være veldig trygt og godt når man er ute å reiser. I USA hørte jeg mye på Augustana og Kings of Leon, som forresten har kommet ut med et nytt album nå :-)

    Uansett, så tenkte jeg at det kanskje kunne vært lurt å kjøpe spotify premium, sånn at du kan oppdatere spillelister etterhvert? Der kan du jo så vidt jeg vet legge musikken over på ipod og lignende? Verdt å sjekke ut i alle fall. Om du har en mobil som du kan ha spotify på så er det jo det enda bedre, fordi da kan du ha offline spillelister der, men det tror jeg ikke du har?

    SvarSlett
  4. Aha, jeg får sjekke det opp! Takk for tipset ;)

    SvarSlett