torsdag 21. oktober 2010

Tilbakemeldinger!

Hun/han er ennå ikke døpt, men det kommer!
   


"Jeg syntes du skal ha en mini PC med deg på tur, om det resulterer i flere tilbakemeldinger!"

Det mente altså min mor, og jeg skal ikke klage! Jeg har lenge sett på PC og lurt på om jeg skal ta med meg en. Så nå har jeg da altså en liten PC som skal være med på tur. En liten Samsung, lett og hendig, 8 timer batteri, og til det enklsete bruk, som internett og skype. Her skal jeg også kunne lagre de ikke så få bildene jeg tar på turen, veldig greit! Og selvfølgelig, jeg skal blogge! Sørge for "flere tilbakemeldinger".

Det er mange som lurer på hvordan jeg skal ha penger til denne turen min. Som dere sikkert skjønte fra over, så er dette en gave fra mamma og pappa. Vel, kanskje jeg er litt pappajente, men det skal sies, dette er det eneste pappa har betalt på hele turen min! Hele mitt busjett har jeg spart og jobbet for selv, og jeg har tjent nesten dobbelt av hva jeg kommer til å bruke. Jeg har alltid vist at tiden etter videregående kom det til å gå mye penger, så jeg har lenge hatt en sparekonto hvor jeg har satt inn litt nå og da. De siste 6 månedene har jeg satt inn så og si alt utenom bensinpenger. Så med tanke på hvor mye jeg har jobba for denne turen, så har jeg ikke noe dårlig samvittighet for å ta imot denne fra mamma og pappa. Tusen takk skal dere ha!

Så nå blir det oppdateringer så ofte jeg har internett tenker jeg, bare følg med!

- Kaja

1 kommentar:

  1. Hohoo, så søt! Gleder meg til å lese bloggen din når du er ute på tur! Jeg er fast stalker! :)

    SvarSlett