lørdag 9. april 2011

Sommer i luften


Som den blomsterpiken jeg er, så har jeg funnet årets første blåveis i hagen til familien Fjeld. Det er verdens beste vårtegn når de titter opp blandt løv og kvister fra høsten som var. Og det er helt klart ikke bare vår, men også sommer i luften, og gud hvor deilig det er! Jeg skal vel ikke klage over en kald og tøff vinter, sånn som de flese andre nordmenn, men det er ingen ting som er som en bra norsk sommer! Jeg gleder meg til lange kjoler, lyse netter og Kings of Leon med et glass vin og venner... Jeg tok med meg mamma og Solan på en liten gåtur i dag, og Solan er en liten nusse-gutt. Kanskje ikke veldig digg, men veldig søt, det er han! Og mamma, må jo ikke glemme verdens beste mamma! 

Etter to uker hjemme, så begynner jeg å bli rastløs igjen.. Jeg føler jeg begynner å få en liten plan på hva som skjer videre, men jeg liker ikke å legge alle kort på bordet før jeg er mer sikker, så det blir spennende fremover. Litt jobb har jeg fått klort til meg også, så det er deilig å komme tilbake i litt rutiner. Men jeg skal innrømme at det har blitt mye kafebesøk og skravling de siste ukene, og jeg elsker det! Dette er den beste tiden å komme hjem på, når Norge også våkner fra dvalen. 

Nei, med solen høyt og ingen skyer, så er det vanskelig å gjøre noe som helst fornuftig i dag. Derfor har jeg heller ikke tenkt å prøve å gjøre noe fornuftig. Jeg planlegger en fin kveld med grilling og etterlengtet Beer Pong hos Siri og Kriss i kveld, så det blir en liter forsmak på sommer'n! Når jeg tenker over det, så er det ganske fornuftig i mine øyne for en dag som denne!

Nyt våren, det skal virkelig jeg! 

- Kaja

1 kommentar:

  1. Å, Keijei, du må blogge mer! Jeg trenger underholdning i hverdagen, og det har DU ansvaret for! Våren er fantastisk! Og det er vi også ;)

    SvarSlett