onsdag 27. april 2011

Musikalsk talent!?


Var det noen som sa at jeg ikke var et musikalsk talent? Ikke det..? Nei, da sier jeg det nå: Jeg er ikke noe musikalsk talent! Men, det betyr på ingen måte at jeg ikke synger! Jeg skrur musikken på fullt, så man ikke hører noen ting, dermed er jeg fantastisk. Alltid gøy er det også! Men en ting jeg var, det var søt! Se på meg da!? Fantastisk! Uansett, jeg kom over dette klippet blandt omtrent 10 timer med film som jeg har gått igjennom til min lillebror og søskenbarns konfirmasjon, 8 mai. Jeg har laget en hjemmesnekret hjemmevideo av de to sammen, med bilder, film og musikk. Alltid moro! Men, dette er jo en overraskelse, så filmen ligger ikke her. Kanskje den komme når jeg er ferdig, bare for moro. Men, nå er jeg iallfall ferdig med den, og det er deilig. Da er det bare et sanghefte igjen... Alltid gøy å være familiens "media-person"... jeg mener det egentlig altså, det er veldig gøy med slike ting! Mimrestund<3

- Kaja

3 kommentarer:

  1. Hahahahah, "ælle bårn i ælle lænd"! Ser du har blitt påvirket av Grenlænd ællerede her ;) Men så søt du var (legg merke til VAR)!! :D Mini Keijei <3

    SvarSlett