søndag 3. april 2011

Forandring fryder!

Jeg har forandret hele bloggen i den anledning.. at jeg ikke hadde noe annet å gjøre! Jeg har funnet ut at jeg kommer til å blogge litt mer, bare fordi det er gøy. Jeg har jo også prøvd å organisere meg litt mer, med sider og kategorier. Moro egenltig. Så fremover blir det nok ikke like mye blogg som når jeg var på tur, fordi livet mitt er virkelig ikke så spennende til vanlig. Det blir nok heller endel bilder når jeg får tatt det, og kanskje bare fjas fra min side. Jeg har begynt å bli glad i bloggen, så bare vent, om et par uker så er det "HEI BOGGEN" for alle penga... Når den tid kommer, så har dere herved min tillatelse til å slå til meg. Uansett, bloggen er ny, og det er også det som vil komme.

Jeg har vært hjemme en uke nå. Jeg har fått skravla med venninner, familie og kjente, og jeg har fått vært en tur på by'n også. Jeg har ikke fått jobba noe, og jeg er litt på jobbejakt. Jeg er også veldig på skolejakt, så det kan bli veldig spennende å se hvor jeg ender opp. Jeg har en "hva skal jeg gjøre med livet mitt da"-holdning for tiden. Litt lost, men det er vist sånn det er å komme hjem... Jaja, uansett, hjemme er jeg, og det er fint det!

Det som er veldig fint med å være hjemme, er at det er kjentfolk over alt. Venner, familie og andre. I dag kom tante og onkel med barna på besøk, og da var jo ikke jeg sen om å ta frem kamera. Jeg har nemlig fått min egen lille dukke som jeg kan ta bilder av så mye jeg vil! Sigrid er søskenbarnet mitt, og hun er den skjønneste toåringen jeg vet om. Og hun sitter aldri stille, skravler i ett sett og er bare superskjønn.






 - Kaja

2 kommentarer:

  1. kjempekult,vi har 3 kule jenter til og 2 barske gutter men de kommer vel etter hvert,gleder oss til fortsettelsen KLEM far og mimmi

    SvarSlett
  2. Så fin bloggen har blitt da! Også søte Sigrid da ... herlig :-D

    SvarSlett