torsdag 14. april 2011

Minner for livet...

Det er snart 3 uker siden jeg kom hjem, men det går nok fortsatt ikke en dag uten at jeg er innom bloggen eller bilder og mimrer litt. Det kan være jeg har litt lite å gjøre også, men helst så er det bare fordi jeg må minne meg selv på at jeg faktisk har vært på tur. Det er jo noe som kommer opp uansett hvem jeg snakker med, det at jeg har reist. Så jeg forteller og forteller... Jeg starter somregel med "jeg vet ikke hvor jeg skal begynne jeg..". Men det er veldig moro å se tilbake, det er det.

Jeg har lekt litt med mac'n, og her er det fiks ferdige lysbildefremvisninger. Dermed plukket jeg ut noen av de beste og mest minnerike bildene, og kasta de sammen. Jeg har så mange bilder, men tror jeg ender opp med å velge de samme hele tiden... Uansett, her er resultatet.




Jeg gjør faktisk ikke noe fornuftig om dagen, og jeg digger det. Er som om jeg kommer hjem fra ferien, og har mer ferie. Vent, det er faktisk sånn det er. Jeg går rundt å ler for meg selv, sprekker av ideer og nye bilder å ta, møter venner og søster... Jeg sitter ikke stille å sturer, jeg bare flyter rundt fra sted til sted, person til person, og nyter livet. Og det er digg!

- Kaja

5 kommentarer:

  1. Haha, den begravelses-sangen! Neida. Jeg liker det jeg ser og hører, kjære! Ble helt rolig til sinns da jeg så på bildeserien.. Fantastiske bilder! Og gleder meg til dine ideer blir satt ut i livet også :)

    SvarSlett
  2. Noe dritt som lå på mac'n, hadde ikke noe harmonisk selv, så det får bli med det ;D

    SvarSlett
  3. ida jensen, hvem ellers..16. april 2011 kl. 11:56

    Kaja, bildene dine er saa fine ! Elsker dem ! Men du, jeg vil hoere om ideene dine ?? :D

    SvarSlett
  4. De kommer kjære, de kommer ;D Du må være med!!

    SvarSlett
  5. fntastiske bilder kaja... deilig start på dagen kl 08 på morgen.. :)) nyyyydelig... flott reise!

    SvarSlett