lørdag 16. april 2011

Mimrestund!

Jeg har i det siste sittet å lett i en hel del gamle filer og surr, og finner da støtt og stadig ting jeg hadde glemt jeg hadde laga. Blant annet så var denne her; Menn som hater kvinner - bokomslaget jeg lagde i andreklasse på Media. Siri, søster, stiller opp som alltid. Jeg er selv blodfan av Millennium serien, og kan anbefale den til alle! Perfekt påskekrim, bare forbered deg på å være veldig usosial, for begynner du, da får du ikke lagt de fra deg før du er ferdig med alle tre bøkene. Så kan du jo sjekke filmene etterpå!


Dette er jo da et bokomslag som man bretter rundt boken, for de som ikke skjønte det. Inni får du da info om forfatter, Stieg Larsson og de to andre bøkene i serien. Alt som er skrevet er skrevet av meg også tror jeg, tror det var en del av oppgaven. Jeg husker at dette var en oppgave jeg ble veldig glad for å få, siden jeg er glad i å lese bøker, og jeg hadde en veldig klar idee om hvordan jeg ville ha omslaget. Jeg fikk karakter 6, så kan jo si meg mer en godt fornøyd med denne.


Så har jeg funnet noe litt mindre serriøst; utkast til russekort. Det var ikke dette jeg havna på, bare så det er sagt. Men jeg har jo da leka meg i Photoshop... Jeg mener, hatt privat photoshot med Daniel Craig...! Uansett, alltid moro å finne slike ting.

Derfor må jeg bli bedre på å ta backup, fordi jeg har de siste månedene mistet bilder og surr, surr som er morsomt, fordi PC ble ødelagt. Det er jo selvfølgelig min skyld, men det skal sies at jeg mistet ikke noe viktig. Men det er så KJEDELIG å ta backup hele tida... Jeg har ikke tid/gidder ikke sånt. Jeg er den som aldri betaler for avbestillings-surr på flybilletter, eller forsikrer ting som kamera og PC. Vel, jeg har lært, og kommer nok til å lære mange ganger, på den tøffe måten... Jaja, jeg lærer nok... en gang.

Men mimre, mimre, jeg har funnet mye moro! Og da kribler det i fingrene og nye ideer kommer frem. Jeg venter enten på mer snø, eller grønn sommer. Dere skjønner hva jeg mener om en ukes tid. Meg og søster har et par planer på gang, kan ikke vente!

Nå skal jeg nye våren!
- Kaja

4 kommentarer:

  1. haha jeg er så digg på det bilde ;)

    SvarSlett
  2. haha, det bilde av deg og Daniel Craig henger paa rommet mitt i Aalesund! Diggere !!!

    SvarSlett
  3. Hei, hvordan har du fått til bakgrunnen på russekortet ditt? ser etter en liknende bakgrunn selv :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Det var bare sånn standard man kunne få tror jeg.. lage iallfall ikke noe spess selv .. :)

      Slett