mandag 12. mars 2012

Ny uke, nye muligheter

Hohoo, vi koser oss! Jeg har ikke tid\orker ikke krangle med internettet, saa blir ingen bilder i dag er jeg redd. Men bilder har vi tatt! I gaar var vi forst ute paa en tur med hest og vogn og saa masse forskjellig; sebra, giraff, antiloper, gnu.. Saa moro! Etterpaa endte vi opp paa en ridetur med hestene, og saa de samme dyrene, bare at naa red vi mellom de, tenk deg aa ha en voksen giraff paa tre meter.. Men paa kvelden kom jo det virkelige geniale: Vehicle Stalk! Kort fortalt: Alle setter seg paa bilen, en gjeng paa 45 stk, vi kjorer ut i bushen paa svarte natta. Der hopper vi av, saa kjorer Dan bilene et godt stykke videre paa veien, stopper, stiller seg paa taket med en gigantisk lykt og venter. Det vi gjor er aa krype, kvarle, rulle, lope, hoppe, tryne, smyge og snike oss frem til bilen uten aa bli sett, og maalet er aa ta paa bilen uten at Dan lyser paa oss og sier navnet vaart. Dette medforte en ca 50 m lang krypetur midt i bushen, saa sykt moro! Krigeren i meg vaakna da altsaa! Vi skal jo liksom gjore saa som lovene gjor naar de jakter, ikke sant.. Genial ide! Skal sies at jeg kom 3 meter fra bilen da jeg ble tatt.. Jeg skal legge en slagplan for neste gang....!

En annen ting vi, Mina og jeg, har faatt oynene opp for, er polo! Du vet, saann galmannsspill pa hesteryggen med ball og pinne. Jepp, polo! Det spilles her hver lordag, og det er saa goy aa se paa de som kan spille. Vi turte ikke sette oss paa hesten denne lordagen, trenger litt ovelse forst. Det var derfor vi brukte fridagen vaar i dag til aa ove paa ridebanen. Det gaar fort, du lener deg langt, og den ballen er ikke stor! Men har faatt taket paa aa plukke den opp fra bakken, litt vanskeligere aa kaste og ta imot. Bare tenk hvordan det skal gaa naar alt gaar i gallopp! Skal vel klare det ogsaa....! Resulatet av alt dette er jo en geleklump av en kropp og endel blaamerker. Merker ikke at det tar saa paa for jeg gaar av, men laara har vel sett sine bedre dager... Litt solbrent ogsaa, men satser paa at det er vekk i morgen.

Ellers er det lange dager, opp litt over 6, i seng rundt 10... Jobb i mellom og noen syke maaltider. Blir nok endel jobbing denne uken, men satser paa et par timer ved poolen og en ridetur eller to. Ser jo lovene endel, men det begynner aa bli saa vanelig naa. I dag var de veldig kjedelige og late; de fikk mat i gaar. Kort sagt, livet er som normalt paa Antelope Park, og vi koser oss!

3 kommentarer:

  1. Hallo i 'luken'....dere har det fortsatt bra kan jeg skjønne ! Høres ut som det er grenser å strekke seg mot - lykke til med polo'n på lør!!!!
    Her hjemme har nesten sommer'n kommet , 10 + i 10 dager frem - så det var den vinter'n !!!

    Veldig gøy å følge med dere på bloggen, hilse fra pappa og Anders her, i dag var det Anders sin tur over "bøtta" . Vi snakkes, kos og klem!

    SvarSlett
  2. ´hallo´
    (neida;P)

    hehe, det er så gøy å føle med altså!! Jeg har så lyst til å være meg :P hihi, her hjemme er alt det samme gamle, men jeg har kjøpt forlovelsesgave til k fra meg i dag da :D Veldig gøy, han får drill! (hadde blitt så sur om noen ga det til meg, men tror han kommer til å like det :P)

    Gleder meg til å se flere bilder!! Og jeg er veldig klar for kafe i solen når du kommer hjem, våren har kommet til gamlelandet <3 og foreløpig ikke noe spysjuke på tuftetoppen, bank i bordet!

    stor klem fra storesøster :)

    SvarSlett
  3. Hei.Det er bra dere koser dere.Fine bilder.Dere får være forsikti.hilsen mimmi og far.

    SvarSlett