fredag 4. februar 2011

Mount Cook


For en dag! Etter flere forsøk på å få en helikoptertur over Mount Cook, så våknet vi til dette været i dag, og for en tur det ble! Vi fikk en helikoptertur over fjellene som er kjent som The Southern Alps, noe som sier nok om hvordan disse fjellene er. Har du sett Ringenes Herre? Det er her de har filmet. Vi var litt uheldige, vi fikk for mye vind til å lande, så det ble bare en tur over toppene. Men jeg levde alle hobby-fotografers drøm med forsetet, kamera og telelinse. Her er noen av bildene jeg er mest fornøyd med!







 

Alle tre ble med opp, mamma var kanskje ikke mest begeistret, men det var nok heller ikke pappa. Jeg på den andre siden, jeg kunne ikke fått nesa mer opp i frontruta! Var mer enn en gang linsa dulta borti vinduet. Moro var det, jeg sitter her med utrolig mange bilder å velge mellom! Vet ikke om jeg har tatt de beste en gang, det er så mange. Dette er bilder jeg aldri kommer til å ha mulighet til å ta andre steder, så det er utrolig moro! Det kan bli mange fine sort-hvitt bilder av dette... Aaah, dette liker en media-geek som meg!

- Kaja

4 kommentarer:

  1. Herreguud for en natur!!! Det er jo helt vilt!! Og så fantastiske bilder! likte spesielt det første! Du er flink du, Keijei! Dere så ikke en ekkel Gollum-reke der nede altså? Nei, jeg er ikke i New Zealand, nei.. Men kunne jo hende dere så den ekte! :D Hoho.. Morgenhumor er gøy..

    SvarSlett
  2. For noen fantastiske bilder.Her har vi vært i begravelse til Ole Kristian.Det var vanvittig masse mennesker og blomster.Helt fullt inne 1 time før begravelsen.Tror det ble plass til 8 taler og mange som ikke fikk tale.Onkel Lasse var med og bar kisten.Hils masse til Mamma og Pappa.Stor klem fra Siljan og Tante Elisabeth og Onkel Tom Vidar

    SvarSlett
  3. ja det var utrulig flåtte bilder,bra du fikk de to med deg,ser dere har det godt og varmt, nå er det vel bare å planlegg nye opplevelser. må få med så mye som mulig på de dagene dere har igjen der borte.kos dere, vi gleder oss til fortsettelsen mange klemmer fra far og mimmi

    SvarSlett
  4. Hei alle sammen.. Helt RÅTT ..og Utrolig flott..Går an å komme lenger vekk .. høyere opp.. få strekt strikken lenger..nå a.. :)Ha en fortsatt fin ferie..Har sett Siljan revyen i kveld.. Knall bra.. iår også. Ha det bra.. Klem fra Inger Anne og Knut

    SvarSlett