fredag 4. februar 2011

Bud og Hilsen!

Etter min jul i Singapore fikk jeg mye tilbakemeldinger på blogginnlegget mitt. Det er til dags dato det mest leste innlegget på bloggen, og jeg har fått kommentarer der fra alt og alle. Jeg fikk også en kommentar fra redaktøren i Bud og Hilsen, Sjømannskirkens magasin i Norge; de ville trykke blogginnlegget mitt. Selvfølgelig sa jeg ja! Så det ble en hektisk dag i Cairns med telefoner og mailer for å få tak i rett bilde og informasjon, før bladet gikk i trykken; senere den kvelden. Men vi kom i mål, og nå er bladet ute. Man må somregel abonomere på det, men det kan også finnes her:


Her kan man kjøpe en PDF-kopi for under 40 ,- tror jeg. Om du vil se og lese, så syntes jeg det er veldig moro!

Jeg har også vært i kontakt med de i Singapore etter julen, og har skrevet et innlegg for de også. Det kommer om en stund, men det er nede i Singapore da. Om det er noe som gjør meg glad, så er det at folk liker det jeg skrive så mye at de lar meg skrive for magasinet deres.

Her på New Zealand har vi hatt en fantastisk dag, det kommer bilder i løpet av dagen. Vi må først ha litt middag... Gud, vi kan spise vi Fjeld-folk, det skal jeg love dere!

- Kaja

3 kommentarer:

  1. det tror jeg på! men gleder meg til å se bilder :D og gratulerer så mye med jobben for sjømannskirken!!!!
    stor klem <3

    SvarSlett
  2. Hoho, så flink du er! Kommende stjerne innenfor noe med skriving du ;) Det var moro å høre kjære, og spis deg feit! Men ikke så feit at du ikke kommer med på flyet hjem.. Love u! :)

    SvarSlett
  3. Kult! Så flink du er!
    Også var det kjempemange fine bilder fra helikopterturen :-) Så fantastisk! Jeg vil velge meg ut et som jeg kan trykke på lerret og ha i leiligheten min når du kommer hjem :-)

    SvarSlett