tirsdag 29. november 2011

Siste dag i Oslo ...


Bildet er fra en solskinnsdag jeg endte opp med å vandre inn på rådhuset for noen uker siden...

... det ser litt annerledes ut ute nå i kveld, mørkt, regn og vind. Her sitter jeg å venter på mamma, pappa og far, så vi kan ta med hele flyttelasset hjem til siljan. For i dag er siste dagen min i Oslo, nå flytter eg heim til mor og far igjen! Kan bli spennende... men det betyr jo bare en ting; det er jul! Nå er det faktisk jul, offesielt om to dager, men nå klarer jeg ikke vente lenger! Er så sykt klar for jul, julemat, venner, pepperkaker, gløgg, snø, blåfjell... jeg gleder meg!

Så da er det bare å få pakka sammen rommet og sette snuta mot Siljan!

4 kommentarer:

  1. Dette liker jeg!!! :-D

    SvarSlett
  2. Kaja! Kommer til å savne deg her :( Ble trist når jeg leste dette innlegget..

    SvarSlett
  3. Jeg kommer på besøk, og tar med meg Mini! ;D

    SvarSlett
  4. HYYYYL! Velkommen hjem <3 :D

    SvarSlett