tirsdag 8. november 2011

Kriss!


Jeg har latt meg inspirere av den direkte og enkle stilen til Terry Richardson. Enkelt, hvitt og en blits midt i tryne! Nylig tok har bilder av Johnny Depp, og det jeg har også fått et par ideer herfra. Jeg ville egentlig bare se om jeg taklet teknikken, men det er ikke så lett som det ser ut som. Liker måte de er satt sammen på, det blir litt mer spennende enn bare ett og ett bilde... En ting som er vanskelig med det, er å få helt samme farge på alle bildene. Sliter litt med et bilde her, men nå orker jeg ikke mer.. Får ta det igjen en annen gang!

Jeg har også fikset endel i Photoshop. Vi lærer så mye nytt hele tiden, så jeg digger å sitte i Photoshop for tiden. Blir nok litt lei av visse ting etterhvert.. Har lært hud retusj for litt siden, så nå ser jeg bare skygger, flekker og urenheter hos alle. Men er det noe jeg syntes er gøy, så er det det! Kommer snart noe jeg kan vise før og etter. Virkelig ikke noen ekspert, men det blir iallfall bedre enn det greine jeg dreiv med før!

Masse å gjøre for tiden, planer om litt av hvert. Nå er det tre uker til jeg flytter hjem, og da er eksamen rett rundt døren. Tiden flyr! En god ting med det, er at da banker julen snart på døren!

1 kommentar: