torsdag 18. august 2011

Tigerstaden!

Jeg har kommet meg til Oslo! Dro med meg flyttelass + mor og far innover i går, så da var jeg på plass fort som fy. Jeg deler leilighet med tre gutter, spennede nok bare det. Men det skal nok gå bra! Hele grunnen til at jeg er her, er fordi jeg skal studere på Nordic School of Photography et halvt år, noe jeg nå begynner å glede meg veldig til.  Men jeg starter ikke på litt over en uke enda, så mer enn nok tid til å suse rundt!



Noen nordmenn var født med ski på bena... Jeg liker å tro at jeg hadde høye heler. Mange par har blitt med inn, men slapp av; det er plass til flere. Etter at jeg fikk kasta ut mamma og pappa i går, så fikk jeg innreda litt selv. For å si det sånn, man tar det man har... Jeg liker meg her! Det har blitt litt vandring rundt for å bli kjent, men jeg klarte også å komme meg ut å ta en "velkommen-til-Oslo-øl" i går med noen venner! Det må jo til. Det er deilig å ha kommet på plass!

...men ikke før har jeg kommet på plass, så fyker jeg videre. I morgen flyr jeg til Haugesund for å jobbe på Amanda, og det er alltid moro. Så nå må det pakkes, tidlig opp for å komme meg til Gardemoen i morgen...!

- Kaja

2 kommentarer:

  1. Det må jeg si ......med det du fikk med deg innover ble det et koselig rom , lykke til på Amanda Kaja-mor klem og kos !!!!!

    SvarSlett
  2. Kommer så fort jeg kan, keijei!! <3

    SvarSlett