lørdag 13. august 2011

Strikkhopp!

Keijei og Mini på nye eventyr! Etter Alan Jackson konsert i går, satte vi oss i bilen i dag tidlig litt mer slitne enn vanlig. Vi har tatt turen hele veien til Rjukan for å hoppe i strikk! Hoho, morro, det er bare fornavnet!



Jeg var førstemann ut. Herregud, den følelsen du får når du står på toppen der, og lener deg ut... and the point of no return.. Følelsen av bare å falle inn i intet, det suget i magen! Mini unnslapp et lite hyl, men ellers gjorde hun et veldig bra første hopp. Av en eller annen grunn så startet hun hele hoppet med bena først på en måte, men det retta seg fort.. Jeg må jo si da, som den erfarne hopperen jeg er  (kremt), at dette var helt sykt! I motsetning til Nevis, så var strikken mye strammere og man fikk mer sprett. Det var ikke like høy, noe jeg merka, og merka også at kløften var smal, noe mange påpeker.. Nei, fin lørdag, uten tvil! Det ble iallfall to stk happy jenter!




Null problem...! Neste gang blir det baklengs!



Så dette har vært en aldri så liten roadtrip. Stoppa litt her, og stoppa litt der, spiste mat og is. Keijei og Mini på nye eventyr! Nå er det klart for reker og vin, må roe nerva etter dette!

- Kaja

1 kommentar:

  1. ahaha jenter! LOVE IT! Nesten så jeg vil prøve det selv, nå :-o

    SvarSlett