fredag 12. august 2011

Gave!

Herregud, se hva jeg har fått da! Er det ikke bare det søteste du har sett!? Jeg elsker det, og det har jeg gitt veldig uttrykk for også, dag inn og dag ut på Bohus. Så der sto jo pakka da, da jeg hadde min siste vakt der i går. Jeg har jo jobba der kun litt over 2 mnd, så jeg får ta det som et godt tegn når jeg får gave da. Eller kanskje de bare var takknemlige for at jeg forsvant .. ? Uansett, tusen takk, jeg elsker det!



Nå er jeg jo da ferdig på Bohus, ferdig på Meny for denne gang. Til onsdag fyker jeg med flyttelass inn til Oslo. Ahh, dette er helt nytt, det er ikke som å reise, jeg skal bo et sted som ikke er hjemme med mamma. Men jeg gleder meg. Sommerfugler er det selvfølgelig, men det får jeg jo alltid for sånne ting. Det er bare sundt det! ville mamma sagt. Jeg gleder meg veldig, jeg må si det. Men først skal jeg ha en heidundrans helg her hjemme med min Mini! Bare vent til lørdag, herregud jeg gleder meg! Og nei, det er ikke bare en tur på by'n!

- Kaja

2 kommentarer:

  1. Så fint! Gleder meg til du kommer innover, baby! Og til å se bildene fra lørdag! :-D

    SvarSlett
  2. Du er en liten luring!!!!!! Har jo fått en god meld så venter bilder i løpet av dagen Kaja-mor...klem og kos

    SvarSlett