tirsdag 30. august 2011

Første skoledag


Jeg vet, jeg vet.. veldig feil innlegg å ikke bruke eget bilde. Men har ikke hatt tid!

I dag var det som å være 6 år igjen... Neida, ikke så ille. Jeg har hatt min første dag på Bilder Nordic School of Photography. Jeg blir alltid så nervøs når det er nye ting i form av skole eller jobb. Å finne fram i Bangkok er ikke noe problem i motsetning. Men det gikk veldig bra i dag altså. Mye nytt, nye mennesker, nye systemer, nye ting å lære. Mer papirer og signaturer. Er det noe jeg hater, så er det formaliteter. Men jeg tror det blir en veldig spennende og hektisk høst. Mange forskjellige forelesere, og fag som jeg faktisk gleder meg til. Jeg tror aldri jeg faktisk har gledet meg sånn til noen fag før. Jeg har aldri åpnet skolebøkene før jeg må. Helt til nå. Men det kan vel ikke være annet enn bra, et godt tegn på at noe av det jeg gjør er rett. Det er masse jeg gleder meg til å lære; komposisjon, lyssetting, photoshop, kamerabruk og mye mer! Vi skal ha fadderhelg denne helgen, så det blir nok veldig gøy! Ingen bedre måte å bli kjent med folk på.

Det er deilig å ha noe bestem å gjøre.. Hadde 4 dager forrige uke hvor jeg ikke hadde noe planer, untatt møte venner og litt sånt. Jeg gikk jo nesten på veggen, og det resulterte i en tur til Afrika i mars. Jaja, verre ting kunne vel skjedd...

- Kaja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar