onsdag 22. februar 2012

Siri og Kristoffer...

.... sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G
First comes love,
then comes marriage,
then comes baby
in a baby carriage

Trur du ikke mannen  fant fram ringen på 2600 moh. i dag da!? Hvem kan si at kjæresten fridde på toppen av Alpene? Jo, min kjære søster... Begge med brettet på bena, hjelm på hue og briller på, men JA blei det! 
Må innrømme at jeg var rimelig sur der jeg satt, det tok jo så sykt lang tid med de to oppi bakken... Men det tok ikke lang tid før det kom et par gledestårer... Rørt, jeg!? Skjønner ikke hva du mener... Så i den anledning har da skålt jevnt fra kl 2 i dag, til Siri og Kristoffer!






Dermed ble det fire retter på hele gjengen i kveld, vin, god mat og mange visdomsord!

Gratulerer Siri og Kristoffer!

1 kommentar:

  1. iiiih!! Det er bare SÅ sinnsykt koselig :D Happyface :D:D:D Gi de to turtelduene en STOR klem fra meg :)

    SvarSlett