mandag 20. februar 2012

Pudderalarm!


Etter et par dager med snø og overskyet, fikk vi i dag glimt av sol! Pappa, Andreas, Kriss, Anders, Martin og meg selv var i bakken da de åpnet, kl halv ni, og hadde et par turer på nypreppa løyper med ingen mennesker, i Alpene... Få ting som slår det! Pudderalarm, det har vært helt sykt å kjøre i dag! Vi har kjørt masse hele dagen, tok med meg lillebror en siste tur å knipsa litt mens han kjørte.



Jeg merker at det er lenge siden jeg har stått på brett... Om jeg ikke får lår og legger av stål etter denne uka, så kommer jeg aldri til å få det. Kjenner det etter over 6 timer i bakken for å si det sånn. Men om bena sier ifra at det er nok, så er det bare å finne en Alm å slå seg ned på, ta seg en øl og nyte livet... Noe vi gjør ganske ofte.




Nei, livet i Bad Gastein er fint, ingen tvil om det. Nå venter fondue på et sted som ligger i bakken, og kjelketur ned igjen... Kan bli spennende!



1 kommentar:

  1. Åååh, så fint!! Det ser deilig ut, kos deg masse kjære! IKKE NOEN BREKTE BEIN, TAKK!!! <3

    SvarSlett