torsdag 8. september 2011

Vannliljer


Tok dette bilde her om dagen, og syntes det var så fint. Jeg elsker høstfarger, og nå begynner de å komme for fullt! Det blir en helt annen stemning enn den liljen jeg tok bilder av for noen uker siden. Varmt og vakker.

Jeg føler jeg begynner å komme litt inn i skolen nå, og det er veldig gøy. Liker miljøet vi har, det er helt klart viktig på en skole som denne. I dag har vært en lang dag, nesten 11 timer hvor det har gått i ett. To nye fag, en workshop og en mulighet til å svi av masse penger på kamerautsyr. Altså, masse, masse info. Jeg endte opp med å ikke kjøpe noen ting, så der var det endel penger spart.. Men jeg er nok ikke ferdig, det er endel ting jeg føler jeg må ha. Uansett, moro er det her i Oslo og på Bilder Nordic. Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å lære masse, og at det kommer til å bli en hektisk høst! Men jeg tar turen på hytta i morgen, slappe av, og siden jeg har masse hjemmelekser, så blir det nok endel bilder tatt der.

- Kaja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar