fredag 23. september 2011

Et drivhus ..


Det er noe mystisk med drivhus.. Kanskje det er fordi jeg egentlig aldri har vært inni et. Eller lyset som alltid er på. Eller jungelen som er på innsiden... Tok dette bildet mens jeg vandret rundt nok en gang.

Jeg merker at nå som jeg har rutiner å følge, så vil jeg ikke annet enn å bryte de. Det er alltid noe annet jeg har lyst til å gjøre, et sted jeg vil reise, noen jeg vil treffe. Jeg har så utrolig lyst til å ut å reise igjen. Det er litt trist, fordi jeg har det kjempe gøy på skolen og i Oslo for tiden, men jeg er så stressa! Tripper og stresser, selv om jeg egentlig ikke trenger det... Må roe meg litt!
I morgen kommer mamma og Siri innover, gleder meg! Ellers har vi endel spennende oppgaver på gang, så kommer noen flere bilder snart!

- Kaja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar