tirsdag 27. september 2011

Drømmer i bilder


Vi fikk en oppgave forrige uke; å ta bilder inspirert av drømmer. Altså, sove-drømmer. Etter å ha grublet, klaget og vridd meg i søvne over denne oppgaven i en fem dagers tid, tok jeg dette bildet i ren frustrasjon. Det er en eksponering, lang lukkertid, så flytter jeg meg bakover. Dette er jo egentlig en kjempe morsom oppgave, og jeg kunne gjort så mye spennende. Men alle ideene mine ble bare dritt... Derfor er det litt deilig at jeg fikk til et bilde jeg faktisk liker. Problemet er at jeg egentlig skal levere 4-6 bilder... jeg har 1... Jaja, er vel ikke verdens undergang!

Det er mye som skjer på skolen, alltid oppgaver som skal leveres. Det som er litt frustrerende er at vi har så kort tid. Vi må ta rundt 10 bilder hver eneste uke, og når man da skal være kreativ og gjøre noe nytt og spennende hele tiden, så tar det tid. Jeg har iallfall ikke sjangs til å få til alt jeg har lyst til. Men det er vel en øvelse... Vi har jo bare frem til jul, så det er mye som skal læres på kort tid. Det er bare å stappe hodet fullt av info frem til jul, så får jeg se hva som kastes da ...

Noe annet som er rett om hjørnet er min bursdag! Kjære tid, jeg fyller faktisk 20 år om litt over en uke... For å si det sånn; det har jeg ventet lenge på! Det skal feires!

- Kaja

1 kommentar:

  1. det hjelper å vri seg litt i søvne......bra kaja - mor klem mamma !

    SvarSlett