fredag 15. juli 2011

Til min mor



Mellom slaga på jobb, var ute å tok noen bilder for min kjære mor her en dagen. De skal henge på den nye uteplassen hennes. Vi har nemlig en handyman i huset, min far, som har, men litt hjelp, laget bakerovn til min mor. Og siden min mor har gått på tradisjonsrik matlaging, så er det mye god mat i vente fra denne ovnen. Det  har blitt så koselig der, så nå ville mamma ha et eller to bilder. Lurer på om hun ender opp med bare det avlange. Jeg syntes det hadde vært kult med to firkanta, men det nederste bildet mister litt av effekten da... Jaja, satser på at det blir bra, mamma er sjefen, og da pleier ting å bli bra!

En helt annen ting. Jeg så den siste Harry Potter filmen på tirsdag. Første visning, som alltid... Ahh, det var slutten. Det ble tårevått, men jeg må si at jeg er fornøyd. Selvfølgelig, ikke helt som boken, men det har ingen av filmene vært, og sånn er det å lage film av en bok, det blir ikke det samme. Derfor vi har bøker! Uansett, det er rart, men nå er det over. Bøkene, filmene.. Det kommer ikke noe mer. Kan du tro det!?

- Kaja

1 kommentar:

  1. Kjempefine blei de Kaja-mor ! Gleder meg til å få de i større str og det vil bli så bra i det nye "ute" - kjøkkenet ......takk skal du ha stooor klem !

    SvarSlett