torsdag 28. juli 2011

Jenta i gresset



Norge er inne i en tung tid, men vi må alle prøve å komme tilbake til hverdagen. For første gang hele denne sommeren, har jeg sola meg og bada. En annen ting jeg har gjort, er at jeg har kjøpt meg nytt kamera, og solgt det gamle! Det har jeg gjort av den enkle grunn at når jeg skal lære, så vil jeg ha et bra kamera, og det har jeg nå; Nikon D51000! Har kjøpt en 55-300 mm linse også, fordi det er jeg blitt avhengig av. Jeg er så langt veldig, veldig fornøyd. Så når jeg møtte Sigrid i dag, så måtte jeg jo knipse litt! Liker fargene, og elsker krøllene, selv om sistnevnte ikke er noe jeg kan ta ære for. Tror nok jeg får mer tid til bilder fremover, og det gleder jeg meg til.

- Kaja

3 kommentarer:

  1. Så søte bilder! gleder meg til alt som kommer <3

    SvarSlett
  2. Sigrid er så herlig!! Og du er så flink :D

    SvarSlett
  3. fine bilder <3

    SvarSlett