søndag 10. juli 2011

Pakke til meg ...


Jeg har vært ute å spist med mamma og noen venner i dag, veldig koselig på en søndags kveld. Men før vi tok turen, så dukket mor opp med en pakke som var kommet i posten til meg; skolebøkene mine. Jeg merker at det kribler i fingrene når jeg ser de. For det første, så skjønner jeg virkelig at jeg skal tilbake på skolebenken, selv om det kun er et halvt år. Og for det andre, jeg har så lyst til å lære mer! Så jeg kommer nok til å bla litt i disse bøkene, og jeg kommer alltid til å ta vare på dem.


Budskapet i et bildet er alltid viktig, og alltid vanskelig. Hva skal man si? Og skal man si noe i det hele tatt...? Lys er også noe jeg gleder meg utrolig mye til å lære mer om. Lys har så mye å si i et bilde, og jeg har nesten ikke lært noe om det. Så det blir veldig spennende.


Og vår alles kjære Photoshop... Ahh, er det noe jeg gleder meg til, så er det å utforske dette programmets uendelige muligheter...

Jeg merker at det var mye jeg gledet meg til her. Det må da være et godt tegn! Spennende er det uansett!

- Kaja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar