onsdag 15. juni 2011

VG-lista!

Til fredag er det nok en gang klart for VG lista i Oslo, og for første gang skal jeg være med å jobbe! Så jeg fyker inn til Oslo i morgen, klar for en ny sending. VG lista er jo på Rådhusplassen, altså, vi er ute... og fredag skal bli en eneste stor regnsky. Jippi! Nei, jeg har vært ute i dårlig vær før, så dette går bra!

Det kommer flere bra artister også, for å nevne to:


Chris Medina kommer, og jeg elsker sangen! Jeg har faktisk ikke fått med meg historen bak før denne uken (!), og etter det er sangen bare blitt finere, eller kanskje mer trist.. Uansett, dette blir bra!


Lissie kommer også, ååh jeg gleder meg! Jeg har hørt på musikken hennes lenge, wee !

Og dette er jo en gratis konsert, hopp i bilen, så ses vi på Rådhusplassen!

- Kaja

2 kommentarer:

  1. Hah, dårlig vær ja, det har vi vært med på før! Kos deg masse kjære! Er klar for Meeets i helgen igjen! <3

    SvarSlett
  2. Lykke til - Kajamor......klem

    SvarSlett