lørdag 18. juni 2011

Fashion


Mellom slagene på VG-lista i Oslo, hadde jeg mulighet til å se Esmods eksamensvisning på Sentrum Scene; søster skulle nemlig gå modell! Meg og Vibeke tok turen, og vi er veldig enige om at nivået er høyt! Utrolig mye fine klær, og masse man faktisk kan ha på seg! Det liker jeg best, når det er klær du kan gå med på by'n eller til hverdag, ikke sånne syke bobleplast-ting... Men Siri og Sara var veldig flinke modeller, herregud, de er som skapt for det jo! Og dette var en helt ny setting å ta bilder i, man må virkelig følge med, samtidig som lyset er lavt. Men moro var det!



Jeg tror det var mange sommerfugler i magen når de sto bak, but they nailed it! Utrolig gøy å se på de begge to!



Under er flere kule antrekk...



Det var et par helt rå mannlige designere, fy søren! Bare se på den jakka øverst!


Noen barneklær kom også, og dette var en liten sjarmør! Se så skjønn!



Elsker designet, detaljene og bildet!


Må si det er tøft å stå forran så mange i undertøyet... Og den røde kjolen, elsk!


Dette er også en favoritt! Denne røde kåpen var så fin! Liker bildet også, med lysene.

Så var det tilbake til VG-lista! Det gikk veldig bra, regent kom ikke før rett på slutten heller, og det var veldig deilig. 35 innslag var det, hvor det var alt fra 1 til 17 med på enkelte nummer. Hele band, 1000 dansere... men det gikk glitrende.

- Kaja


PS: Aldri, aldri kjør til høyre!

1 kommentar:

  1. Utrolig fine bilder du har tatt!! :D Håper det er greit at jeg lagrer det første bildet og det med den røde kjolen! Det var et sykt bra arrangement, og veldig gøy å være med på :)

    SvarSlett