tirsdag 21. september 2010

Jeg liker ikke sprøyter...

Det har seg jo sånn at jeg skal reise til litt andre land enn Norge. Kultur, klima og mennesker er veldig forskjellig. Også hvis du ser medisinsk på det hele, så er det jo noe jeg må gjennom; vaksiner. Jeg har i dag vært for å høre hva jeg må ha vaksiner for, og har tatt tre vaksiner. Jeg dro rett på jobb for åtte timers jobb, så kjenner meg litt nummen i overarmene må jeg si. Skal tilbake 22. oktober for siste dose, og et par medisiner. Så da får vi håpe jeg slipper å bli veldig syk, etter alt dette.

Føler meg som en nålepute her jeg sitter jeg. Har aldri vært veldig glad i sprøyter heller, så når jeg endelig kommer meg til vaksinasjonssenteret (var ikke 100% sikker på hvor det var) så skal jeg bli stikki av ei litt for stressa 40 år gammel dame. For å si det sånn, jeg følte meg mer trygg på legestudenten som fulgte med på det hele. Jaja, stirra stivt i motsatt retning jeg, mens de messa rundt meg om hvor kul reisa mi kom til å bli. Klart jeg veit det blir kult, bare bli ferdig med den nåla tenkte nå jeg!

Men, godt å komme i gang med det, for det må gjøres! Snart medisinsk klar for Asia... kanskje på tide å bli mentalt klar også da..?

- Kaja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar