søndag 2. oktober 2011

Fødsels...uke?



Jeg elsker å ha bursdag! Virkelig ELSKER det! Derfor har jeg i år begynt å feire litt tidlig, så jeg kan feire jevnt og trutt over en hel uke... man fyller tross alt 20 bare en gang! Jeg fyller offesielt til torsdag, men detaljer, detaljer. Og for å si det sånn, jeg er superfornøyd meg gaver og denne dagen! Mat og kos med familie hjemme, barkerovnpizza fra mor! Nam! Jeg fikk converse av Siri og Kristoffer, noe jeg har ønsket meg lenge! Cupcakes boka har jeg også sett på lenge, så mamma traff spiker'n på hodet. Jeg har også fått en tur til Barcelona av mamma og pappa sammen med Siri i mai. En langhelg på tur har blitt en liten tradisjon til 20 års dagen, så tusen takk mamma og pappa, gleder meg allerede! Ellers fikk jeg litt mer cupcakes utstyr og penger, så nå er det ny mobil på gang, siden den jeg har er... død...

Nei, gleder meg til en uke med mye moro!

- Kaja

1 kommentar:

  1. grattis me dagen som kommer... vet ike når men ønsker deg en riktig fin dag, deilig å begynne 20 åra ... imotsetning til andre... hi..
    kos dg masse videre kaja mor .. klemzzz taran

    SvarSlett