torsdag 27. oktober 2011

Brud





For dere som kjenne Mari, neida, hun skal ikke gifte seg... enda. Jeg har bare lånt henne! Rett ved skolen min ligger verdens søteste brudebutikk, Arous. Det er fantastiske kjoler der, og hele lokaet er alle jenters drøm. Så her en dag vandret jeg innom å spurte om jeg kunne komme å ta noen bilder, og vips! Denne kjolen her var jo bare helt fantastisk! Med brodering oppe og helt nede langs slepet..

Det er ikke så mye som skal tid, veldig mange er villige til å hjelpe. Så bare spør, det værste man kan få er et nei...

4 kommentarer:

  1. Åååh, så fine!! Og DEN kjolen! :D Love it!

    SvarSlett
  2. Dette var nok midt i blinken.....lekker kjole !!!

    SvarSlett
  3. Mari er jo så nydelig (tenk den dagen hun faktsik skal gifte seg)! Og Kaja: liker bildene dine svært godt! :)

    SvarSlett
  4. Vakkert, vakkert! Neste gang SKAL jeg være med ;-b

    SvarSlett